دوستت دارم
 
عشق واقعی
دیدار من و تو
 
 
دو شنبه 13 شهريور 1391برچسب:, :: 11:33 ::  نويسنده : ღ♥takdel♥ღ

 

با تمام وجودم تقدیم به کسی که با نفساش زنده ام....الهه 

 

سلام

عشق رویایی من

داشتنت تمام آرزوی این خسته دل تنهاست

آنچه در چشمان من دیده ای التماس داشتنت است

التماس ماندنت برای یک تنها

تنهایی که تنهایی را نبودن تو میداند حتی اگر تمام دنیا باشد

حتی اگر . . .

احساس من به تو

 من عاشقترین مرد زمینم

من عاشقانه دوستت دارم

من تو را برای تو دوست دارم

من . . .

دوستت دارم.

دوستت دارم

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به نام خدایی که هستی را با مرگ, دوستی را بی رنگ, زندگی را با رنگ, عشق را رنگارنگ, رنگین کمان را هفت رنگ, شاپرک را صد رنگ, و من را دلتنگ دوستان آفرید..... سلام به همه ی دوستای گلم خوش اومدید به وبلاگ خودتون امیدوارم خوشتون بیاد.
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشق واقعی و آدرس manotolove.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 103
بازدید دیروز : 57
بازدید هفته : 162
بازدید ماه : 212
بازدید کل : 103728
تعداد مطالب : 129
تعداد نظرات : 33
تعداد آنلاین : 1





فال حافظ




آپلود نامحدود عکس و فایل

آپلود عکس


.

تعبیر خواب آنلاین

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت


برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب


..
مشاهده جدول کامل ليگ برتر ايران